Samsung Electronics a lansat de curând cele mai noi smartphone-uri ale seriei Galaxy, Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge. Galaxy S7 și S7 edge stabilesc noi standarde în industrie, având un design elegant, o cameră foto avansată, funcționalitate software îmbunătățită și posibilități de conectare cu multiple produse, servicii și experiențe. Hai să vedem cu ce se laudă cele două terminale.

1. Camera foto avansată. Galaxy S7 și S7 edge dispun de o cameră foto performantă cu tehnologia Dual Pixel, fiind prima cameră de acest fel disponibilă pe un smartphone. Aceasta oferă imagini mai clare și mai definite, chiar și în condiții de luminozitate scăzută. Datorită tehnologiei Dual Pixel, a lentilelor mai luminoase cu apertură mai largă și pixelilor mai mari, camera dispune de o viteză de declanșare mai rapidă și de o funcție autofocus mai precisă, chiar și în scenarii cu lumină redusă. Noul mod Motion Panorama permite realizarea fotografiilor de tip panoramă cu elemente mobile, oferind o experiență vizuală captivantă.

2. Design și funcții. Modelele Galaxy S7, de 5,1 inci, și Galaxy S7 edge, de 5,5 inci, sunt construite din sticlă 3D și metal, având un design ergonomic, fiind ușor de ținut în mână. În plus, funcția Always-On Display le permite utilizatorilor să nu rateze nicio notificare importantă și niciun apel. Fără a face compromisuri în privința design-ului, Samsung Galaxy S7 și S7 edge sunt certificate IP68, fiind rezistente la apă și praf. Interfața Edge, disponibilă pe Galaxy S7 edge, oferă un plus de confort și o mai mare eficiență, datorită posibilității de a crea shortcut-uri pentru aplicațiile și funcțiile preferate de fiecare utilizator precum email, modul selfie, modul panorama sau alte aplicații.

3. Performanță îmbunătățită. Galaxy S7 și S7 edge dispun de o nouă tehnologie care permite o viteză mai mare de încărcare a bateriei, atât prin cablu, cât și wireless. Mai mult, slotul hibrid pentru cardul SIM le permite utilizatorilor să adauge un card microSD cu capacitate de stocare de până la 200GB. Iar pentru unele piețe, slotul poate fi folosit ca spațiu dual SIM. De asemenea, Samsung introduce și îmbunătățiri majore la nivel de hardware și software pentru a optimiza performanța noilor smartphone-uri. Procesorul puternic și capacitatea mai mare a bateriei asigură un timp mai mare de utilizare, iar sistemul de răcire internă asigură păstrarea unei temperaturi optime de funcționare a dispozitivului. Game Launcher, o nouă funcție creată pentru pasionații de jocuri mobile, le permite utilizatorilor să gestioneze consumul bateriei și să reducă numărul de notificări afișate. În plus, aceștia își pot înregistra experiența de gaming sau își pot partaja ecranul pentru a se juca cu alți utilizatori. Tehnologia Vulkan API de pe noile Galaxy S7 și S7 edge le oferă utilizatorilor posibilitatea de a juca jocuri cu cerințe grafice ridicate păstrând un consum redus al bateriei.

4. Experiența Galaxy. Samsung continuă să stabilească noi standarde în domeniile hardware, software și ale serviciilor, pentru a crea dispozitive care să îmbunătățească modul în care utilizatorii se conectează, împărtășeșc conținut și își organizează timpul. Compania redefinește posibilitățile dincolo de limitele tehnologiei existente astăzi, prin introducerea unui ecosistem de experiențe mobile. Fie că este vorba de conexiunea dintre noile smartphone-uri Galaxy S7 și S7 edge cu noul Gear S2 Classic pentru monitorizarea activităților fizice, sau conexiunea cu Gear VR, care îi poate duce pe utilizatori într-o călătorie virtuală în jurul lumii, Samsung redefinește experiențele mobile. De asemenea, utilizatorii se pot bucura și de cel mai bun serviciu de plăți mobile, Samsung Pay. Serviciul este sigur, ușor de utilizat și acceptat de către aproape toți comercianții. Protejat prin soluția de securitate Samsung Knox, prin senzorul de amprentă și printr-un sistem avansat de tokenizare, Samsung Pay funcționează cu tehnologia NFC, MST și tehnologia codurilor de bare, aducând posibilitatea plăților mobile mai aproape de consumatori și comercianți.

Specificații tehnice

Smartphone-urile Galaxy S7 și S7 edge vor putea fi achiziționate începând cu 11 martie, dar utilizatorii din Europa beneficiază de opțiunea de pre-comandă încă de astăzi. Utilizatorii europeni care vor face pre-comandă pentru unul din modele Galaxy S7 sau S7 edge înainte de 5 martie vor primi dispozitivele începând cu 8 martie pentru a beneficia primii de cea mai nouă experiență mobilă Samsung Galaxy. De asemenea, aceștia vor primi și un dispozitiv Samsung Gear VR, de care se pot bucura alături de noul lor smartphone Galaxy S7 sau Galaxy S7 edge.