În data de 25 octombrie, cu sprijinul BASF, echipa Știință & Tehnică a fost prezentă la Casa Experimentelor, unde a prezentat publicului format din copii ineditul proiect Marea Expediție Americană.

marea-expeditie-americana-casa-experimentelor-stiinta-tehnica-102Redactorul șef Marc Ulieriu le-a vorbit celor mici despre NASA JPL, monumentele naturale ale Americii de Nord și cercetatorii români care lucreaza în SUA. Editorul de tehnologie Claudiu Andone a prezentat vizita sa la cel mai important centru BASF american, din Houston, explicând pe înțelesul tuturo importanța inovațiilor tehnologice și chimice de aici.

Astronomul Cătălin Beldea, cel mai mare vânator de eclipse român, a ținut lecții interactive de astronomie și a dezvăluit în imagini și clipuri spectaculoase cum a documentat cel mai important fenomen astronomic al anului 2017 – eclipsa totală de Soare din 21 august.

marea-expeditie-americana-casa-experimentelor-stiinta-tehnica-103Nu în ultimul rând, senior-editorul Alexandru Mironov a comentat pe marginea filmului documentar pe care echipa S&T l-a realizat în co-producție cu TVR în timpul expediției, ținând practic o lecție motivațională pentru copii, în urma căruia cu siguranță aceștia vor fi mult mai interesați de științe și de performanță în anii de școală care urmează.

În cadrul Academia S&T, echipa Știință & Tehnică va continua acest gen de întâlniri cu publicul, un demers prin care ne dorim să îi motivăm pe copii și tineri să înțeleagă de ce e importantă dezvoltarea personală, urmărirea performanței și aplecarea către științe, iar pe părinți să le acorde sprijinul necesar celor mici să-și urmeze visurile.