Într-o zi, oposumii ne-ar putea oferi antidotul pentru aproape toate formele de otrăvire, inclusiv ca tratament în cazul mușcăturilor de șerpi veninoși.

Potrivit Jurnalului Animalelor Veninoase și Toxinelor, limfa oposumului american produce o proteină denumită „Factor de Neutralizare a Toxinelor Letale” (LTNF), care acționează întocmai conform cu numele său, urmărind substanțele letale introduse în organsmul oposumului și neutralizându-le.

Surprinzător, testele cu LTNF au condus la concluzia că proteina îi oferă imunitate animalului marsupial chiar și în cazul veninului unor șerpi endemici altor continente, la atacul cărora oposumii nu au fost expuși anterior.

În cadrul experimentelor, oamenii de știință au injectat cobai cu proteina LTNF și au expus rozătoarele veninului unor creaturi altfel mortale, între care cobre thailandeze, taipani de coastă australieni, crotali brazilieni, scorpioni și viespi.

Atunci când veninul tuturor acestor animale nu i-a ucis pe șoareci, ei au fost expuși la otrăvuri letale, printre care toxina botulinică și ricinul. Din nou, proteina LTNF a reușit să combată otrava, făcând posibilă supraviețuirea cobailor.

Ciudat este că mențiunile despre proprietățile LTNF au fost publcate în jurnalul științific acum 13 ani, ceea ce ridică suspiciuni cu privire la compatibilitatea sa cu organismul uman.  Totuși, în același document se indică: „LTNF-ul natural recoltat din limfa de oposum are potențialul de a trata otrăvirile provocate de animale, plante și bacterii”.