Acasă RECOMANDĂRI Jocuri și aplicații

Jocuri și aplicații

Jocuri și aplicații recomandate

GBC®: soluții interactive pentru digitalizarea educației din România

Solutie IQboard de Realitate Virtuala
Susținem cu pasiune învățământul interactiv din România, de peste 20 de ani, iar prin brandul IQboard, suntem mândri că putem contribui activ...

ClassVR, un element esențial al educației

Caravana Stiinta & Imaginatie
Industria 6.0 vine cu provocări, cerințe și soluții, iar atleții educației de pe mapamond trebuie să se sincronizeze cu ele dacă vor...

Începe competiția FIRST LEGO League Challenge România

First Lego League Challenge
Asociația pentru educație STEM creativă (CRESTEM) în parteneriat cu Universitatea POLITEHNICA din București organizează în 10 aprilie 2022, la Biblioteca UPB, etapa...

Samsung Galaxy S21 – mic, dar fioros în luptă

Testat de noi Imaginează-ți un cavaler și o sabie de Toledo, înaintea unui turnir. Mânerul i se așează firesc...

Enciclopedia digitală „România 1918: Oameni, momente și imagini”

Enciclopedia Romania 1918.Oameni, momente si imagini
Enciclopedia digitală „România 1918” celebrează oamenii și momentele cheie care au făcut posibilă întregirea României, de la...

Echipa „herotech” din Sibiu are nevoie de sponsorizarea participării la Genius...

echipa-herotech-sibiu-stiinta-tehnica-1
Echipa herotech din Sibiu are ca scop promovarea aptitudinilor tehnice și științifice prin participarea la concursuri de informatică, electronică și robotică. Legislația României prevede...

Samsung EduPedia™ aduce noi emisiuni interactive pentru copii

Samsung-EduPedia-stiinta-tehnica
Platforma educațională Samsung EduPedia™, disponibilă prin intermediul Smart Hub, pe televizoarele Samsung Smart TV din gamele 2015, 2016, 2017 și 2018, vine din septembrie...

Competiţia digitală #ReCycler desfăşurată de Every Can Counts a fost câștigată...

recycler-every-can-counts-stiinta-tehnica-1
Scopul concursului #ReCycler a fost de a face oamenii mai conștienți cu privire la reciclarea dozelor de băutură și beneficiile asociate, cum ar fi...

DevHacks, cel mai mare hackathon cu impact asupra societății, la al...

devtalks-stiinta-tehnica
Pentru al treilea an consecutiv, pe 27-28 octombrie, DevHacks lansează o nouă provocare pentru echipele care vor să dezvolte idei noi și aplicații din...

Pokemon Go și demonii digitali: simplu joc sau experiment social?

pokemon-go-stiinta-tehnica-1
Carl Sagan (1934 – 1996) este, poate, unul dintre cei mai cunoscuți oameni de știință cu care mulți dintre noi am fost contemporani. A...