4.1

Provocare Carpat Energy • Alexandru Mironov: Scrisoare deschisă • Marian Naiman: Proiectul Lisa • Claudiu Andone: Prototipuri • Alexandru Ș. Bogdan: In memoriam Maria Celan • Cătălin Mosoia: Despre comunicarea științei • Cătălin Beldea: Pledoarie pentru astronomie • Cristian Roman: Evoluția celulelor cu genom minimal • Adrian Bănuță: O lumea străvezie • Alex Doppelgänger: Când plantele vorbesc • Cristina Popa: Țipătul plantelor • Adrian Bănuță: Transceivere, coduri și vânătoare de vulpi • Răzvan Mureșan: Securitate Cibernetică • Bitdefeder: SCAM ALERT • Cristian Presură: A cincea forță a universului • Claudiu Tănăselia: Cronici spațiale • Bogdan Ivănescu: TRT- o terapie explozivă • Claudiu Andone: Casa inteligentă • Alexandru Mironov: Proiecte planetare • Marian Rădoi: Am anticipat apariția scanerului laser • Carol Florea: Arme moderne • Ana-Maria Negrilă: Münchenul și istoria • Andrei Moldoveanu: Găurile în formă de malarie și țânțarul anofel • Cristian Roman: Cronica Scepticului • Alexandru Mironov: Deschide cartea

Medie 4.1 / 5. Câte voturi s-au strâns din 1 ianuarie 2024: 8