Știință & Tehnică a organizat o întâlnire specială cu Dumitru Dorin Prunariu, singurul român ajuns în spațiul cosmic, alături de redacția S&T, condusă de seniorul Alexandru Mironov. Care s-au întâlnit cu elevii cei mai talentați la științe – olimpici la matematică, fizică, chimie, biologie, dar și alte materii necuprinse în programa școlară (din păcate), cum ar fi astronomia și robotica.

Întâlnirea a fost emoționantă pentru noi, redactorii S&T, pentru că ne-am identificat foarte bine cu elevii din sală și cu întrebările cu care l-au „asaltat”, timp de o oră, pe Dumitru Prunariu. Promitem să mai organizăm astfel de science-show-uri cu Dumitru Prunariu și elevii, chiar în toamna acestui an. Credem că singurul nostru român ajuns în spațiu are atât de multe de povestit și încă mulți tineri de îndrumat de acum încolo.

Întâlnirea „Cucerirea Spațiului Cosmic” a fost realizată cu sprijinul Kaufland România, în colaborare cu Centrul Cultural Casa Artelor Sector 3. Film realizat de Marius (Marz) Rusu. Iată și câteva imagini elocvente de la acest eveniment.