Smartwatch X-watch
16.10.2014

Evolio X-watch, unde X = 0

Brandul românesc Evolio va aduce din fabricile meșterilor chinezi la începutul anului viitor ceasul inteligent X-watch la un preț cum altul nu-i: 200 lei. Dacă ați citit deja cea mai nouă ediție a revistei noastre, știți că am scris un articol mai amplu despre cele mai noi ceasuri inteligente. Concluzia mea a fost că deocamdată

Philips 272G5DYEB_2
15.10.2014

MMD lansează un monitor „superb” pentru gaming (video)

Nu este nicio glumă. Așa începe comunicatul de presă: „MMD lansează un monitor superb destinat gamerilor redutabili”. Este vorba despre Philips 272G5DYEB, un moditor cu diagonala de 27 de inci. Cât despre superlativ, rămâne să vă uitați la pozele produsului și să judecați voi gradul de frumusețe. Personal, judecând după imaginea din profil n-aș fi

o-PSYCHOLOGY-EXPERIMENT-facebook
10.10.2014

Project Alpha, cercetare paranormală

Parapsihologii din toata lumea se plâng de faptul că nu le sunt alocate suficiente fonduri pentru cercetare. Zic ei că această neîncredere a finanțatorilor îi împiedică să ofere lumii dovezile clare ale capacitatilor ieșite din comun ale unora dintre semenii noștri. Vă marturisim că dumnealor au dreptate. Lucrurile, oricât de extraordinare ar fi, trebuie cercetate, verificate. Așa cum spun de fiecare dată, aceasta este calea pe care merge știinta, aceasta este soluția pentru a extinde cunoașterea umană. De cercetări finanțate cu sume consistente au avut parte și parapsihologii, dar despre ele se vorbește prea puțin. Motivele le veți afla ceva mai încolo. Vă vom oferi un mic exemplu. Vom vorbi despre Project Alpha Experiment.

artistii Roots Revival Romania
08.10.2014

Roots Revival Romania ajunge la Bucuresti (P)

Dupa noua concerte sustinute in tot atatea orase, in fata a peste 5000 de spectatori, cei 8 artisti implicati in proiectul Roots Revival Romania, vor incheia turneul national Colors of Maria, la Bucuresti. Cele doua concerte din capitala vor avea loc sambata, 11 octombrie si duminica, 12 octombrie, la Sala Radio incepand cu ora 20.

chimie
08.10.2014

Premiul Nobel pentru Chimie – 2014

Premiul Nobel pentru chimie pe 2014 a fost atribuit cercetătorilor Eric Betzig, Stefan W. Hell şi William E. Moerner, a anunţat, miercuri, Comitetul Nobel din cadrul Academiei regale de ştiinţe din Suedia. Cercetătorul Stefan W. Hell, unul dintre cei trei laureaţi ai premiului Nobel pentru chimie pe 2014, s-a născut pe 23 decembrie 1962, în

0_Utroncotop

Robocopacul

O echipă de cercetători de la Institutul Italian de Tehnologie (IIT) au creat un robot care imită modul de mișcare al unei plante, folosind în același timp o suită de senzori pentru a măsura o mulțime de caracteristici ale mediului înconjurător. Robotica a explorat din ce în ce mai mult mimetismul. Cercetători din întreaga lume

phn.bosnia

Piramidele bosniace

”Sunt piramide foarte vechi și au fost construite de către o civilizație avansată, în urmă cu mii și mii de ani. Oamenii de știință nu vor să le bage în seamă, din diferite motive.” Veți găsi în multe locuri asemenea susțineri. De obicei, ”nebăgarea în seamă” este pusă pe seama obtuzității oamenilor de știință sau a unor conspirații planetare.

Arduino Materia 101 1

Arduino lansează prima imprimantă 3D din portofoliu

Arduino a anunțat lansarea imprimantei 3D Materia 101, prima din portofoliul producătorului specializat în controllere accesibile pentru pasionații de robotică. Arduino Materia 101 este o imprimantă 3D cu extrudare, dezvoltată și proiectată în Italia, în colaborare cu Sharebot și este dedicată începătorilor din domeniul 3D printing-ului și pentru educație. Imprimanta are un volum de printare

bulles_oxygene
03.10.2014

Un ”burete” care absoarbe oxigenul din aer

La nivelul solului, atmosfera terestră conține circa 21% oxigen. În multe situații avem nevoie de oxigen pur, care trebuie să fie ”extras” din aerul înconjurător. Am putea folosi distilarea aerului, după ce l-am lichefiat, dar aceasta este o soluție mare consumatoare de energie. De curând cercetătorii de la Syddansk Universitet (Universitatea din Danemarca de Sud) au descoperit un nou material care poate absorbi și stoca a oxigenul atmosferic.

Chip_in_2